Hroch nechci být vulgární,ale nevím čím přemýšlíš.
Reklamace byla 2x uznána takže je vadná grafika.
A i kdyby zdroj mám 750W Be Quiet šašku.
--- Doplnění předchozího příspěvku (11 Zář 2014 09:24) ---
Asi nebudu dávat grafiku na reklamaci když si nebudu 100% jistý,že je vadná.
A ty Diamond co je mi po tom,že grafika zdražila?Když si přeji výměnu za jinou stejnou tak proč mi prostě nevyjdou vstříc?Mají jich na skladě dost a trochu vstřícnosti by je nezabilo.
Ale zabolí je když několikrát nedoporučím jejich obchod a oni přijdou o několik desítek tisíc.
Neuspokojivě řešená reklamace Vyřešeno
-
- Level 4
- Příspěvky: 1359
- Registrován: únor 14
- Bydliště: Jižní Morava
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Neuspokojivě řešená reklamace
Šašek jsi ty. Peníze jsi dostal takže se chovají slušně. Jen mě napadlo zda problém není v tvém pc. Kup si novou grafiku a reklamuj dokola.
PC XT 8086, 640 Kb ram, 20mb hdd, Hercules monochrome, 14" Philips monochrome, 5/4 fdd 360kb.
Re: Neuspokojivě řešená reklamace
"Reklamace byla 2x uznána takže je vadná grafika."
Co mas napsano na reklamacnim protokolu? Jakym zpusobem byla vyrizena reklamace?
Neni dulezite co si myslis ty nebo o cem jsi presvedcen, ale to co je napsano na vyjadreni ze servisu.
Co mas napsano na reklamacnim protokolu? Jakym zpusobem byla vyrizena reklamace?
Neni dulezite co si myslis ty nebo o cem jsi presvedcen, ale to co je napsano na vyjadreni ze servisu.
Naposledy upravil(a) petr22 dne 11 zář 2014 09:29, celkem upraveno 1 x.
-
- člen HW spec týmu
-
Elite Level 12
- Příspěvky: 16106
- Registrován: květen 08
- Bydliště: České Budějovice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Neuspokojivě řešená reklamace
Kdyby to byl prodejce ze Lhoty, asi by ho Tvé nedoporučení zamrzelo. U CZC bych si tím tak jistý nebyl
Ber to jako možnost, poohlédnout se po jiné značce a i jiném prodejci.
Ber to jako možnost, poohlédnout se po jiné značce a i jiném prodejci.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
-
- Level 4
- Příspěvky: 1359
- Registrován: únor 14
- Bydliště: Jižní Morava
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Neuspokojivě řešená reklamace
1. protokol: Provedena oprava.Když jsem jim psal jaká konkrétně nebyli schopní říct takže fail.
2.protokol: nic.Jen to co je na záznamu od prodejce + mi přišlo oznámení o dobropise s čímž nesouhlasím.
2.protokol: nic.Jen to co je na záznamu od prodejce + mi přišlo oznámení o dobropise s čímž nesouhlasím.
Re: Neuspokojivě řešená reklamace
reklamaci vyřešili naprosto podle zákona a tak si můžeš jít stěžovat, tak akorát na hlavní nádraží rozjíždíš tu jen flame
Říkám co si myslím a myslím si co chci...
ASUS ROG G751JT-T7009H / i7-4710HQ 2.5Ghz / 8GB / 256 GB SSD + 1TB HDD / GeForce GTX 970M
Apple MacBook Air M1
ASUS ROG G751JT-T7009H / i7-4710HQ 2.5Ghz / 8GB / 256 GB SSD + 1TB HDD / GeForce GTX 970M
Apple MacBook Air M1
Re: Neuspokojivě řešená reklamace
Zpusob reseni reklamace voli prodejce. Pokud jedina moznost je vraceni penez tak s tim nic neudelas, i kdyz si myslis ze tech karet maji spousty.
Nicmene na tom druhem protokolu musi byt nejake vyjadreni, minimalne reklamace uznana/zamitnuta.
Nicmene na tom druhem protokolu musi byt nejake vyjadreni, minimalne reklamace uznana/zamitnuta.
Re: Neuspokojivě řešená reklamace
Co si stěžuješ? Buď rád že ti nabídli vrátit prachy, to to dopadlo ještě hodně dobře. Ve většině případech to končí tak že neuvidíš ani grafiku, ani peníze, a ještě se s tebou přestanou bavit.
Just Fucking Google It!
-
- Pohlaví:
Re: Neuspokojivě řešená reklamace
Ono je také možné že ty karty reklamovalo více lidí a to je důvodem, proč je obchod nemění za nové kusy, jenom by si přidělali práci s dalšími reklamacemi.
Nicméně tato reklamace dopadla na výbornou a ten humbuk kolem je zbytečný
Nicméně tato reklamace dopadla na výbornou a ten humbuk kolem je zbytečný
-
- Level 4
- Příspěvky: 1359
- Registrován: únor 14
- Bydliště: Jižní Morava
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Neuspokojivě řešená reklamace
Protokoly v příloze.
Nicméně si myslím,že to není fér jednání.
Nicméně si myslím,že to není fér jednání.
- Přílohy
-
- Reklamace_RE14034691.pdf
- (70.24 KiB) Staženo 51 x
-
- Reklamace_RE14028182.pdf
- (68.64 KiB) Staženo 39 x
-
- Pohlaví:
Re: Neuspokojivě řešená reklamace
Představ si, že prodáváš karty a vracejí se ti k reklamaci. Co tedy uděláš? Nebudeš je už měnit ani prodávat a vrátíš peníze. Netvrdím že zrovna toto je ten případ, ale je to jedna z možností. Osobně bych /po tvých zkušenostech/ byl rád za vrácené peníze a v tom obchodu už si nekouil ani zvonkový drát.
-
- Level 4
- Příspěvky: 1359
- Registrován: únor 14
- Bydliště: Jižní Morava
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Neuspokojivě řešená reklamace
Změním dodavatele.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů