Proč je blbost poslat reklamaci rovnou na reklamační centrálu s vyplněným popisem závady? Jakože podání reklamace na partnerské pobočce CZC u brigádníka je lepší volba?Grander píše:dvojitá blbost je posílat to poštou, bez možnosti si to osobně pohlídat a vykomunikovat na příjmu reklamačního oddělení.
Komplikovaná reklamace u CZC
Moderátor: Mods_senior
- BL!zZard
- Level 2.5

- Příspěvky: 361
- Registrován: 20 čer 2013 22:53
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komplikovaná reklamace u CZC
AMD RYZEN 7 9800X3D @ PBO2 + ALF II 240 | ASUS ROG B650E-F | GIGABYTE RTX 4080 EAGLE OC 16GB @ 2820/23400MHz | Kingston FURY Beast 64GB @ 6000MHz, CL30 | Samsung 9100 PRO | Corsair HX1000 | be quiet! PB 500 FX | OLED 240 Hz QHD 27" LG Display
HTC Vive Pro 2
https://www.3dmark.com/3dm/136150474 25378 bodů
https://steamcommunity.com/id/johny66cz/
A6 3.0 BiTDI, 313 koní, 650 Nm, 0-100 za 5,1s
HTC Vive Pro 2
https://www.3dmark.com/3dm/136150474 25378 bodů
https://steamcommunity.com/id/johny66cz/
A6 3.0 BiTDI, 313 koní, 650 Nm, 0-100 za 5,1s
Re: Komplikovaná reklamace u CZC
Proc je to blbost poznas ve chvili, kdyz zbozi po reklamaci bude mit zavadu nebo poskozeni,
o kterem jsi si zcela jist ze ve chvili odeslani nemelo.
To co pak potrebujes je popis stavu zbozi od cloveka kteri vec prejima. Takto to nechas plne
v moci prodejce / prijemce.
o kterem jsi si zcela jist ze ve chvili odeslani nemelo.
To co pak potrebujes je popis stavu zbozi od cloveka kteri vec prejima. Takto to nechas plne
v moci prodejce / prijemce.
Re: Komplikovaná reklamace u CZC
Myslel jsem to hlavně tak, že je naprostá blbost to posílát poštou, když máš do toho vložené další komponenty, které nejsou součásti reklamovaného výrobku. Při osobním předání bys mohl aspoň pohlídat, že přítomnost dalších komponent uvedou do přijímacího protokolu, a podle toho s tím bude také nakládáno (ale spíš by rovnou řekli "tak takhle teda nee, svoje kompomenty si z toho vyndejte").Proč je blbost poslat reklamaci rovnou na reklamační centrálu s vyplněným popisem závady?
Re: Komplikovaná reklamace u CZC
Zdravím lidi,
tak tato záležitost se vyřešila kladně, dnes mi PPL kurýrem přišli obě komponenty včetně písemné omluvy za komplikace a dlouhé jednání a voucher v cenně 1 000Kč. Komponenty přišli i s potvrzením, že jim nic není a byly testovány v CZC.
Ikdyž to byla má chyba a poučil jsem se z ní, jsem nesmírně rád za postoj CZC vůči mně, i když komponenty nebyly v přijímacím protokolu, tak za mě CZC bojovalo a problém řešili. Takže doporučuji, nečekal jsem to. Takže palec nahoru
, nechám téma otevřené abyste všichni viděli jak to dopadlo.
tak tato záležitost se vyřešila kladně, dnes mi PPL kurýrem přišli obě komponenty včetně písemné omluvy za komplikace a dlouhé jednání a voucher v cenně 1 000Kč. Komponenty přišli i s potvrzením, že jim nic není a byly testovány v CZC.
Ikdyž to byla má chyba a poučil jsem se z ní, jsem nesmírně rád za postoj CZC vůči mně, i když komponenty nebyly v přijímacím protokolu, tak za mě CZC bojovalo a problém řešili. Takže doporučuji, nečekal jsem to. Takže palec nahoru
Lenovo W540-i7-4900MQ 2,8GHz / Nvidia quadro K2100M 2GB / 16GB DDR3 / Windows 10 PRO # NVIDIA SHIELD TV PRO (2017) 500GB# Xbox One X#NVIDIA SHIELD K1 # Acer S1003#Xiaomi Mi A1
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 28333 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od petr22



