Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat jak postupovat u Reklamace ze společnosti Dell. Notebooku mám teď 8 měsícem a neustále nefunguje. Dvakrát jsem volala na podporu. Poprvé, když se mi z ničeho nic notebook vypínal. Jejich styl reklamace je, že přijel technik a vyměnil mi to na místě (Disk). Po této jeho opravě jsem tam volala o 2 měsíce znovu (bohužel nemohla jsem hned, protože notebook potřebuji), že se notebook neustále vypíná, ale tentokrát to hází modrou smrt a notebook se hrozně přehřívá ať už hraji hry nebo ne. Přijel tedy znovu a vyměnil základovou desku a větráky. Notebook se tedy přestal vypínat, ale pro jistotu mi teď z ničeho nic začne sama od sebe problikávat obrazovka a nebo mi po ní začnu skákat barevné proužky a pak to zase přestane. Na to mi teď paní zase řekla, že mi vymění obrazovku (Upřímně si myslím, že to není obrazovkou ). Nevím jak už dál ... přece mi nevymění každou část na notebooku ? A co se stane, když nebudu souhlasit s repasovanou obrazovkou ? A dokonce se jedná vlastně o odlišné věci co mění, takže to není ani 3x stejná závada. Sám technik, když byl u mě naposledy mi řekl, že to vypadá na špatný kus, ale že snad to pojede po té výměně.
Děkuji moc za radu nebo alespoň za objasnění nějakých věcí.
Reklamace notebooku u Dellu
Re: Reklamace notebooku u Dellu
Vratit notebook a chtit zpet penize muzes u 3 stejnych vad nebo 4 ruznych, takze tahle vymena bude teprve 3 ruzna a penize muzes chtit az pri dalsi reklamaci (pozor, rict o vraceni penez hned pri reklamaci, ne az po opraveni).
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Re: Reklamace notebooku u Dellu
Technik se nebude ptat na souhlas, jestli muze pouzit repasovanou obrazovku.
Servis obvyke pouziva dily, ktere jsou repasovane nebo pouzite, je to standardni
postup. Zaruka na puvodni zarizeni plati stale, at se pouzije jakykoliv nahradni dil,
pouzitim noveho nebo repasovaneho dilu se nic nemeni.
Jde o to, o jaky se jedna notebook - pokud nejaky laciny (do 25.000 Kc) s vykonnym
procesorem a grafickou kartou, ktery se prehriva bezne (teploty 90-100 stupnu), tak
u nej jsou zavady kdy odejde v zaruce zakladni deska normalni.
Barevne prouzky obvykle znamenaji upecenou grafickou kartu, tzn vadna zakladni deska.
Servis obvyke pouziva dily, ktere jsou repasovane nebo pouzite, je to standardni
postup. Zaruka na puvodni zarizeni plati stale, at se pouzije jakykoliv nahradni dil,
pouzitim noveho nebo repasovaneho dilu se nic nemeni.
Jde o to, o jaky se jedna notebook - pokud nejaky laciny (do 25.000 Kc) s vykonnym
procesorem a grafickou kartou, ktery se prehriva bezne (teploty 90-100 stupnu), tak
u nej jsou zavady kdy odejde v zaruce zakladni deska normalni.
Barevne prouzky obvykle znamenaji upecenou grafickou kartu, tzn vadna zakladni deska.
Re: Reklamace notebooku u Dellu
to bude spíš špatně zapojený kablik z obrazovky na základovou desku, někdy se to stane. nebo se tam mohl dostat bordel..... druhá možnost je že se skřípl v pantech a teď je citlivý na to zda se něco dělá s obrazovkou.
jako zavolal bych znovu ať na to mrkne, a taky pořídil důkaz, nebo optimálně našel polohu při které to proužkuje (když se hýbe s víkem)
a jinak jak bylo psáno po xté reklamaci je možnost produkt vrátit a chtít peníze
jako zavolal bych znovu ať na to mrkne, a taky pořídil důkaz, nebo optimálně našel polohu při které to proužkuje (když se hýbe s víkem)
a jinak jak bylo psáno po xté reklamaci je možnost produkt vrátit a chtít peníze
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2
- 3178
-
od TheSalon112
Zobrazit poslední příspěvek
26 kvě 2024 08:38
-
- 0
- 1725
-
od Dusan96
Zobrazit poslední příspěvek
29 srp 2023 14:14
-
- 2
- 1697
-
od frenkie
Zobrazit poslední příspěvek
19 říj 2023 22:43
-
- 8
- 2183
-
od mango35712
Zobrazit poslední příspěvek
06 lis 2023 06:58
-
- 10
- 1881
-
od RIKI22
Zobrazit poslední příspěvek
17 lis 2023 14:14
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů